Samantha Fabris ve Beren Yeşilırmak sağlık kontorlünden geçti

Sultanlar Ligi takımlarından Çukurova Bld.’de sağlık kontrolleri tamamlandı.

Adana ekibinde milli takımlarda olmaları nedeniyle çalışmalara yeni katılan Samanta Fabris ve Beren Yeşilırmak Türkmenbaşı Tıp Merkezi’nde sağlık kontrolünden geçti.

İlgili Haberler

Mert Matic: Bence şampiyon olacağız

admin

Son Set’in konukları Cansu Özbay ve Alper Erdoğuş oldu

admin

Geçmiş olsun Faik Samed Güneş

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası