Murat Yenipazar: Güzel bir maç oldu

Milli takımımızın pasörü Murat Yenipazar Slovakya galibiyetiyle ilgili şunları söyledi:

“Güzel bir maç oldu. Her iki takım da iyi bir mücadele sergiledi. Sonunda kazanan biz olduk. Takımımızın ve teknik ekibimizin sergilediği performanstan gurur duyuyorum. Bizi destekleyen herkese teşekkür ediyoruz.”

İlgili Haberler

Sırbistan’ın ikinci haftasında Mihajlovic,Veljkovic ve Boskovic de yok!

admin

Ebrar coştu, Kaliningrad kazandı

admin

Kadınlar CEV Kupası’nda şampiyon 3.kez UYBA

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası