Motta: Maçtan maça performansımızı arttırmalıyız

Sultanlar Ligi’nde Aydın BŞB’yi 3-1 mağlup eden Eczacıbaşı’nda baş antrenör Motta, kazandıkları için mutlu olduğunu ifade etti.

Çekişmeli bir maç olduğunu vurgulayan Motta, “İyi oynamadığımız maçı kazanmasını bildik. Üçüncü setteki geri dönüşümüz önemli artılardan biriydi. 3 puanı kazandığımız için mutluyum. Maçtan maça performansımızı arttırmalıyız” diye konuştu.

İlgili Haberler

Eczacıbaşı VitrA, Manisa’dan 3 puanla dönüyor

admin

Nilüfer, Aydın’dan 3 puanı kaptı

admin

‘Az hata yapıyoruz’

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası