İşitme Engelli Erkek Milliler, klasman maçında İran’ı yendi

Dünya İşitme Engelliler Voleybol Şampiyonası’nda Erkek Milli Takımı, klasman maçında İran’ı 3-0 yendi.

Ay-yıldızlılar bu sonuçla şampiyonayı beşinci olarak tamamladı.

İlgili Haberler

Boskovic: MVP olmak değil şampiyonluk önemli

admin

Üstündağ: FIVB’nin kararından sonra liglerin durumu belli olacak

admin

Başak Koç’un acı günü

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası