Fenerbahçe’de ayrılık

Fenerbahçe’de Bora Serter ile yollar ayrıldı. Sarı-lacivertlilerden yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı:

“Kulübümüzde 12 yıldır farklı departmanlarda sorumluluk üstlenen, son 5 yıldır A Kadın Voleybol Takımımızın Menajeri olarak görev yapan Bora Serter ile yollarımız karşılıklı olarak ayrılmıştır.

Kendisine bugüne kadarki hizmetleri için teşekkür eder, bundan sonraki kariyerinde başarılar dileriz.”

İlgili Haberler

Halkbank’ta rota Şampiyonlar Ligi

admin

Anneler Gününüz Kutlu Olsun

admin

Altekma’da Levent Matmeriçli ile yollar ayrıldı

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası