Cansu Özbay: Herkes birbirine çok yardım etti

VakıfBanak’ın genç pasörü Cansu Özbay, Fenerbahçe galibiyetini şu sözlerle değerlendirdi:

“Fenerbahçe karşısında 3-1 kazandığımız için çok mutluyum. İlk iki sette çok iyi oynadık. Üçüncü seti basit hatalar nedeniyle kaybettik. Ama 4. sette çok iyi bir şekilde dönmeyi başardık. Bugün farklı bir takımla sahadaydık ve herkes birbirine çok yardım etti. Sahada gösterdiğimiz iyi oyun nedeniyle de tüm takım arkadaşlarımı kutluyorum.”

İlgili Haberler

Aydın BŞ, Eczacıbaşı maçı hazırlıklarına başladı

admin

Helene Rousseaux: Taraftarlarımızı maçlarımıza bekliyorum

admin

İdmanocağı Başkanı Öz: Söz veriyoruz yabancı sorununu çözeceğiz

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası