Boskovic: Galibiyetle başlamak önemliydi

Tijana Boskovic Şampiyonlar Ligi’nde oynadıkları Uralochka maçı hakkında “Bugün en iyi oyunumuzu oynamadık, daha iyi olabileceğimize inanıyorum. Ama Şampiyonlar Ligi’ni galibiyetle açmak bizim için önemliydi. Umarım diğer maçlarda oyunumuza daha çok geliştireceğiz” diye konuştu.

İlgili Haberler

Fenerbahçe Opet ve Eczacıbaşı VitrA’dan koronavirüs başvurusu

admin

2021 CEV Avrupa Kupaları’nda Takvim Belli Oldu

admin

VakıfBank, Avrupa’nın en büyüğü olmak için sahaya çıkıyor

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası