Beşiktaş’a yeni sponsor

Beşiktaş Kulübü, siyah-beyazlı kadın voleybol takımına Pozitif Kurumsal Çağrı Merkezi’nin sponsor olduğunu açıkladı.

Siyah-beyazlı kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, “Pozitif Kurumsal Çağrı Merkezi, kadın voleybol takımımızın sponsoru oldu. Pozitif Kurumsal, 2020-2021 sezonu boyunca Misli.com Sultanlar Ligi’nde mücadele eden takımımızın formasında yer alacak.” denildi.

İlgili Haberler

Akif Üstündağ: 10 yıldır yapılan her projenin içindeyim

admin

Eda Erdem Dündar: “2020 Olimpiyatları’nda yer almak isterim!”

admin

Fenerbahçe ile SushiCo arasında imza töreni yapıldı

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası