İşitme Engelliler Kadın Milli Takımımız yarı finalde
Dünya İşitme Engelliler Voleybol Şampiyonası’nda mücadele eden Türkiye Kadın Milli Takımı, dördüncü maçında ABD’yi 3-1 yenerek yarı finale çıktı. Türkiye Voleybol Federasyonunun açıklamasına göre, Japonya’nın
Read more