Adis Lagumdzija: Güzel bir galibiyet aldık

A Milli Erkek Voleybol Takımımız, 2023 CEV Avrupa Şampiyonası Elemeleri A Grubu’ndaki ikinci maçında konuk ettiği Danimarka’yı 3-1 yendi ve 2’de 2 yaptı.

Karşılaşmayı 17 sayıyla Adis Lagumdzija mücadelenin ardından galibiyeti değerlendirdi:

“Güzel bir galibiyet aldık. Karşılaşmayı iyi giremedik ama ardından toparlanmasını bildik. İlk setin ardından sahada gerçek gücümüzü gösterdiğimizi düşünüyorum. Danimarka ile 4 gün sonra bu kez deplasmanda karşı karşıya geleceğiz. O karşılaşmadan galibiyetle ayrılıp grup liderliğini garantilemek istiyoruz.”

İlgili Haberler

THY kazandı, Karayolları Sultanlar Ligi’nde

admin

Natalia Zilio’ya veda:

admin

Eczacıbaşı Dynavit ve Beymen Club’ın stil yolculuğu yeni sezonda da devam ediyor

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası