Beşiktaş, sağlık kontrolünden geçti

Beşiktaş Kadın Voleybol Takımı’nın sporcularından; Buket Gülübay, Cansu Aydınoğulları, Ceren Karagöl, İdil Naz Başcan, Julia Szczurowska, Yasemin Özel, Zeynep Sude Demirel ve Zeynep Üzen, Acıbadem Fulya Hastanesi’nde yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolünden geçtiler.

Detaylı kan tetkikleri yapılan sporcular; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak burun boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde muayene edildiler. Sağlık kontrolleri, akciğer ve efor testlerinin yapılmasıyla tamamlandı.

İlgili Haberler

Ali Koç ‘tan Eda Erdem Dündar’a özel plaket

admin

VakıfBank’ın bayrağı köprüde dalgalanıyor

admin

Hanife Nur Özaydınlı’ya plaket

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası