Aydın BŞ, Aleksandra Rasinska ile yeniden anlaştı

Vodafone Sultanlar Ligi’nde mücadele eden Aydın Büyükşehir Belediyespor, yeni sezon transfer çalışmalarına başladı. Mavi-beyazlılar, ilk olarak iç transferde Aleksandra Rasinska ile yeniden anlaştı.

TÖRENE BAŞKAN MERSİN DE KATILDI

Aydın Büyükşehir Belediyespor Kulübü Başkanı Polat Bora Mersin’in katıldığı törenle 27 yaşındaki tecrübeli oyuncu, sözleşmeyi imzaladı. Kulüpten yapılan açıklamada ise şu ifadelere yer verildi: “Aleksandra Rasinska ile yola devam! Değerli pasör çaprazımız Aleksandra Rasinska,yeni sezonda da mavi-beyazlı formamız için mücadele edecek!”

İlgili Haberler

Bursa BB, Serhat Fatih Uzun’u kadrosuna kattı

admin

İrem Sevcan Bingöl, Gelişim Koleji’nde

admin

Develi Bld.’de Bahadır Aksoy dönemi

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası