‘Şampiyon Melekler Turnuvası’ Alanya’da devam ediyor

Antalya’nın Alanya ilçesinde, Kahramanmaraş merkezli 6 Şubat’taki depremde kaldıkları otelin yıkılması sonucu hayatlarını kaybeden ve “Şampiyon Melekler” olarak anılan KKTC’li voleybolcular için düzenlenen voleybol turnuvası, ikici gün karşılaşmalarıyla devam etti.

AXA Sigorta Efeler Ligi’nden 4 takımın yer aldığı turnuvanın ikinci gününde Hatay Büyükşehir Belediyespor, Cizre Belediyespor’u 3-2, Alanya Belediyespor da Develi Belediyespor’u 3-1 yendi.

Turnuvanın son gününde yarın ise Hatay Büyükşehir Belediyespor-Develi Belediyespor ve Cizre Belediyespor-Alanya Belediyespor maçları oynanacak.

İlgili Haberler

Beşiktaş’ın yeni sezon hazırlıkları başladı

admin

Vakıfbank parmak ısırtıyor! Ligde ve Avrupa’da doludizgin…

admin

Voleybol Vakfı 30. Yıldönümü Gecesi yapıldı

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası