Fenerbarçe Opet’te covid-19 vakası

Fenerbahçe Opet Kadın Voleybol Takımı’nda 1 oyuncunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı.

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, Kovid-19 testi pozitif sonuçlanan voleybolcunun izolasyon ve tedavi süreçlerinin devam ettiği belirtildi.

İlgili Haberler

Cansu Özbay’dan Fenerbahçe itirafı! ‘İnşallah Türk finali izleriz’

admin

Damla Aksu: Beni çok tatmin eden bir sezon oldu

admin

TVF 6. Olağan Mali Genel Kurulu Ankara’da Yapıldı

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası