16 Yaş Altı Kız Milliler, ikinci galibiyetini aldı

16 Yaş Altı Kız Milli Takımımız, Slovenya’nın Maribor kentinde düzenlenen Avrupa Şampiyonası Elemeleri 2. Raunt’taki ikinci maçında, Portekiz’i 3-1 (22-25, 26-24, 25-16, 25-17) mağlup etti.

Milliler, gruptaki son maçında yarın (8 Mayıs Cumartesi) TSİ 20.00’de Slovenya ile karşılaşacak.

Avrupa Şampiyonası Elemeleri 2. Raunt’ta gruplarını ilk sırada tamamlayan ülkeler, 2021 CEV U16 Kızlar Avrupa Şampiyonası’na katılma hakkı elde edecek. 2021 CEV U16 Kızlar Avrupa Şampiyonası, 10-18 Temmuz 2021 tarihleri arasında Macaristan ve Slovakya’nın ev sahipliğinde yapılacak.

İlgili Haberler

Beren Yeşilırmak: Şampiyon olmayı çok istiyoruz

admin

Filenin Sultanları 3’te 3 yaptı

admin

Milliler, Çin karşısında mağlup

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası