Fenerbahçe için dört dörtlük hafta sonu

Fenerbahçe dün oynadığı 4 karşılaşmayı da kazandı. Baskette erkek ve kadın takımları, Efeler Ligi‘nde voleybol takımı, ligde futbol takımı ile günü galibiyetle kapatan Kanarya’da yönetici Erol Bilecik, “Dört takımımızın aldığı galibiyetlerle dört dörtlük bir günü geride bırakıyoruz. Tebrikler Fenerbahçe” mesajını paylaştı..

İlgili Haberler

Mehmet Akif Üstündağ: Artık Paris’e kilitlendik

admin

Turnuvunın kazananı Halkbank oldu

admin

Gençlik ve Spor Bakanı, Filenin Sultanları’nı ziyaret etti

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası