Özateş, Salihli’de kazandı

Yaş ortalaması 18 olan Özateş, Salihli Bld. deplasmanından mutlu dönuyor. İlk seti 25-23 kaybeden İzmir ekibi ikinci seti farklı oyunuyla 25-19, 3 seti de hakemin bütün takdir haklarını ev sahibinden yana kulanması nedeniyşe 25-23 kaybetti. Özateş, 4. seti 25-10, ve tie-break’i de üstün oyunuyla 15-8 kazandı.

Özateş Antrenörü Berkant Çakrı, ligde kalan maçlarında, voleybol izleyicilerine keyif vereceklerini ve mücadeleden kopmayacaklarını söyledi.

İlgili Haberler

Sarıler Bld.’den 6’da 6

admin

Arhavililer kahvaltıda buluştu

admin

Arkas seriyi Afyon’da da sürdürmek istiyor

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası