Aydın’da kazanan Çanakkale Bld. oldu

Sultanlar Ligi 13. haftasında Aydın Büyükşehir Belediyespor, evinde karşılaştığı Çanakkale Belediyespor’a 3-2 mağlup oldu.

Salon: Aydın Mimar Sinan

Hakemler: Arzu Emiroğlu-Fikret Fidan

Aydın Büyükşehir Belediyespor: Martinez, Erce, Gonzales, Ecem, Nikolaeva, Aybüke, Ezgi, Seda, Ceyda, Gözde, Darya, Sedef, Duygu, Brayelin
Başantrenör: Mustafa Umut Uysal

Çanakkale Belediyespor: Ebru, Birgül, Işıl, Semra, Sanchez, Ece, Gökçe, Bihter, Melis, Marta, Cansu, Yasemin
Başantrenör: Dragan Nesic

Setler: 23-25, 25-14, 25-11, 19-25, 12-15

Süre: 135 dakika (37,24,22,30,22)

İlgili Haberler

Reşat Arığ: 2 veya 3 transfer yapacağız

admin

Eczacıbaşı Dynavit final serisini son maça taşıdı

admin

Eczacıbaşı Dynavit, Nilüfer Bld.’yi konuk ediyor

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası