İlk günün kazananları Fenerbahçe&Targoviste

Çanakkale Belediyespor tarafından kadın takımları arasında düzenlenen “11. Uluslararası Voleybol Barış Turnuvası”nın birinci gününde 2 maç yapıldı.

Anafartalar Spor Salonu’ndaki turnuvanın ilk maçında Fenerbahçe, Nilüfer Belediyespor’u 3-1 yendi.

Günün ikinci maçında ise Çanakkale Belediyespor, Romanya’nın Targoviste ekibine 3-1 mağlup oldu.

Turnuva yarın Nilüfer Belediyespor-Targoviste ve Çanakkale Belediyespor-Fenerbahçe maçlarıyla devam edecek.

İlgili Haberler

Eczacıbaşı Dynavit-Sarıyer Bld. maçını Ramazan Çevik yönetecek

admin

Merve Gülaç: Bizler örnek insanız

admin

Eczacıbaşı VitrA’dan, Newcombe’ye teşekkür

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası