Fenerbahçe’de bayramlaşma töreni gerçekleştirildi

Fenerbahçe Spor Kulübü geleneksel bayramlaşma töreni, Kurban Bayramının 3. günü, Fenerbahçe Faruk Ilgaz Tesisleri’nde gerçekleştirildi.

Bayramlaşma törenine Yüksek Divan Kurulu Başkanı Vefa Küçük, Başkan Yardımcısı Semih Özsoy,  Genel Sekreter Sevil Zeynep Becan, Yönetim Kurulu Üyeleri, Yüksek Divan Kurulu ve Kongre Üyeleri, şube sorumluları, sporcular, altyapı sporcuları, taraftarlar ve kulüp personeli katıldı.

Samimi ve sıcak bir ortamda gerçekleştirilen törende Fenerbahçe Camiası birbiriyle bayramlaştı, güne özel hatıra fotoğrafları çektirildi.

İlgili Haberler

Hazırlık maçı Eczacıbaşı Dynavit’in

admin

Seçkin Pişkin THY’de

admin

Kan Bağışı Duyurusu

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası