Larson: Kupayı kazanmak istiyoruz

CEV Kupası 16’lı finaller ilk maçında Belçika ekibi VC Oudegem’i 3-0 mağlup eden Eczacıbaşı VitrA’da, ilk maçtan galip ayrıldıkları için mutlu olduklarını söyleyen kaptan Jordan Larson sözlerini şöylü sürdürdü:

“Deplasmandan avantajlı skorla dönmek bizim için önemliydi. Takım olarak iyi oynadığımızı düşünüyorum. Turnuvanın sonunda kupayı kazanmak istiyoruz. Bu hedefe ulaşmak için de sağlam bir başlangıç yaptık. İstanbul’daki maçı da kazanarak bir üst tura çıkmak istiyoruz.”

İlgili Haberler

Guidetti: Tek kelime söyleyebilirim,üzgünüm

admin

İstanbul BŞ seriyi Ankara’ya taşıdı

admin

Eczacıbaşı VitrA, Dünya Kulüpler Şampiyonası’nda

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası