Guidetti:”Eğer takımınız en iyi maçını çeyrek finalde oynuyorsa…”

Rusya galibiyeti sonrası Cev’e konuşan baş antrenörümüz Guidetti : Bu takıma gerçekten teşekkür ediyorum. Şimdiye kadar inanılmaz bir oyun oynamadık fakat bugün turnuvanın en iyi maçını oynadık. Eğer takımınız en iyi maçını çeyrek finalde oynuyorsa tabii ki minnettar olursunuz. Fazlasıyla mutluyum çünkü çok başarılı bir iş çıkardılar. Fakat yine de şu an çok vaktimiz yok ve Sırbistan maçına odaklanmak zorundayız.” ifadeleriyle duygularını açıkladı.

İlgili Haberler

Milletler Ligi’nin grupları ve ev sahipleri belli oldu

admin

A Milli Kadın Voleybol Takımımız, Bangkok’ta

admin

U18 Kız Milli Takımımız, İtalya’ya 3-0 mağlup oldu

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası