Cumhurbaşkanı’dan İşitme Engelli Milli Takımı’na tebrik telgrafı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 2017 İşitme Engelliler Olimpiyat Oyunları’nda kazanılan şampiyonluklar dolayısıyla Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu Başkanı Yakup Ümit Kihtir’e tebrik telgrafı gönderdi.

Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezi’nden yapılan açıklamaya göre, Erdoğan, olimpiyat şampiyonu olan Erkek Milli Voleybol Takımı ile Erkek Milli Hentbol Takımı’nı kutladı.

İlgili Haberler

Galatasaray’da voleybol Mehmet Cibara ve Ömer Sarıgül’e emanet

admin

Acınızı paylaşıyoruz Mehmet Çakmak

admin

Manşet Dergisi’nin 199. sayısı çıktı

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası