Kim, Fenerbahçe’ye veda etti

2011 yılında geldiği Fenerbahçe’den 6 sezon sonunda ayrılma kararı alarak Çin’in Shanghai takımına transfer olan Güney Koreli yıldız Kim, sosyal medyadaki hesabından Fenerbahçeli taraftarlara seslendi.

Kim veda mesajında “Herşey için teşekkürler. Sizleri asla unutmayacağım” sözlerini kullandı.

İlgili Haberler

Eczacıbaşı Dynavit’ten evinde net galibiyet

admin

Galatasaray, Nilüfer Bld. deplasmanında

admin

Nihan Güneyligil kariyerini sonlandırdı

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası